Termeni și condiții

Dispoziții inițiale

Acești Termeni și condiții de afaceri definesc relația dintre compania noastră, Sc. Procolori Paris Srl, Bacău, Cornișa Bistrței nr.40 BIS, în calitate de vânzător și distribuitor al produselor Coiffance operator al magazinului online cu adresa web https://procoloriparis.ro/, și dumneavoastră, clientul nostru, care încheie un contract de cumpărare cu noi.

Acești Termeni și condiții acoperă, în primul rând, cumpărarea produselor din magazinului  nostru. Sunt aplicabili, în egală măsură, pentru cumpărarea unor produse folosind linia telefonică pentru clienți sau vizitând unul dintre magazinele noastre online.

Încheierea acordului de cumpărare

Puteți încheia un acord de cumpărare cu noi de la distanță, prin intermediul e-shopului sau al liniei telefonice pentru clienți.

În cazul unui acord de cumpărare comanda – plasată transmițând comanda prin pagina web sau prin intermediul liniei telefonice pentru clienți – constituie un proiect de acord. Comanda va fi valabilă pe o perioadă de 21 de zile, iar noi vom confirma primirea sa printr-un apel telefonic. Ca urmare, acordul de cumpărare va fi încheiat în momentul acceptării proiectului de acord de către noi, sub forma livrării produselor comandate. Vă vom informa telefonic despre expedierea produselor.

Livrăm bunuri atât în cantități obișnuite pentru consumul casnic cât și în cantități mai mari pentru pers. Juridice/ PFA-uri care desfășoară activități de înfrumusețare și  în anumite cazuri (în special în cazul promoțiilor sau al lichidărilor de stoc), ne rezervăm dreptul de a fixa cantitatea maximă pe care o putem furniza.

Reclamații

În cazul în care produsele prezintă un defect la livrare, putem conveni cu privire la compensație sub forma unui cadou. Aveți, de asemenea, dreptul de a cere eliminarea defectului, sub forma înlocuirii sau a reparării produsului.
Produsele vor fi considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obișnuite sau prezentate, nu servesc scopului, nu respectă cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită. Rețineți că sensibilitatea crescută sau reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte ale produsului. De asemenea, deficiențele privind cadourile și alte gratuități, pe care le furnizăm dincolo de limitele comenzii dumneavoastră, nu pot fi considerate defecte. Imaginile produselor din magazinul nostru sunt doar ilustrative și nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăților bunurilor (de ex., ambalajul poate fi diferit, datorită unei modificări implementate de producător).
Vom răspunde cu plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamații, la contact@procoloriparis.ro sau la 0770 242 008. Vă rugăm să trimiteți produsele care fac obiectul reclamației pe adresa Str. Cornișa Bistriței, nr 40 BIS, Bacău, jud. Bacău, după ce ne trimiteți mail prin care specificați exact care este motivul reclamației și a returului.
Vă vom informa despre progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm prin telefon.
Vom lua fără întârziere o decizie cu privire la reclamație. Durata rezolvării reclamației, inclusiv îndepărtarea defectelor, de obicei durează până la 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din acordul de cumpărare. Este necesar ca dvs. să ne furnizați asistența necesară pentru respectarea termenului de mai sus.
În cazul unei reclamații justificate, vom suporta costurile aferente returnării produselor.